مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 15:102021-03-15اقتصادي

اختصاص 120 میلیارد تومان اعتبار برای ساماندهی حاشیه شهر مشهد


در جلسه ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار که با حضور  پنج وزیر و استاندار خراسان رضوی برگزار شد، 120 میلیارد تومان اعتبار از سوی وزارت خانه راه و شهرسازی برای ساماندهی بافت حاشیه ای مشهد تخصیص یافت و در این راستا ساماندهی حاشیه مشهد در قالب 130 پروژه دوسالانه .

- در جلسه فوق العاده ستاد ملی بازآفرینی شهری ایران مصوب شد؛ اختصاص 120 میلیارد تومان اعتبار برای ساماندهی حاشیه شهر مشهد ایسنا/خراسان رضوی در جلسه ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار که با حضور  پنج وزیر و استاندار خراسان رضوی برگزار شد، 120 میلیارد تومان اعتبار از سوی وزارت خانه راه و شهرسازی برای ساماندهی بافت حاشیه ای مشهد تخصیص یافت و در این راستا ساماندهی حاشیه مشهد در قالب 130 پروژه دوسالانه با اعتبار سه هزار میلیارد تومان، اجرایی و عملیاتی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، جلسه فوق العاده ستاد ملی بازآفرینی شهری ایران در خصوص موضوع حاشیه نشینی شهر مشهد با حضور وزرای نیرو؛ تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ ورزش و جوانان؛ فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ استاندار خراسان رضوی و دیگر اعضای ملی و استانی برگزار شد.

گفتنی است؛ برنامه ای که برای ساماندهی حاشیه مشهد تعریف شده در قالب 130 پروژه دوسالانه است که حدود سه هزار میلیارد تومان هزینه برای آن تعریف شده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 120 میلیارد تومان اعتبار برای ساماندهی حاشیه شهر مشهد

اختصاص 120 میلیارد تومان اعتبار برای ساماندهی حاشیه شهر مشهد